28. mars 2012

Utfordring #42


Heisann alle sammen

Merker dere våren der ute?! Jeg må si at her i Telemark er det nesten SYDEN om dagen :)
Nyter det totalt, og hva er vel bedre da men sommerlig og frisk inspirasjon??

Oppgaven denne gang er laget av Merete
Hun har valgt dette fantastiske bildet:
Oppgaven:
Valgfritt hva du vil lage ut fra dette bildet (over).  Kort, Lo, eske el. annet papirprosjekt  -Kanskje er det fargene du blir inspirert av, håper og gleder meg til å få se mange bidrag.
Dette foto tok jeg på Santorini, en liten butikk hvor de solgte håndlagede ting.


Sponsorer: 


Bearly mine


 korthobby

Her kommer DT sine design







Husk å lever ditt bidrag i Inlinkz innen mandag 9. april kl 19.00




2 kommentarer:

  1. Dette var en flott utfordring hvor jeg ble sommerinspirert..og hos meg regner vi bort.
    Fint bilde og fine farger :)

    SvarSlett
  2. Härlig utmaning! Jag blev väldigt inspirerad av färgerna:) Underbart fina DT-alster!
    Kramar Outi

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere